DIYDECOR

Szeretett Olvasóim!

Úgy vettem észre, hogy mostanság a kelletnél jóval gyakrabban hagyom le a bevezetőket, amiért őszintén bocsánatot kérek, azonban a túlzott Ask.fm használat mellett nem igen akad közöletlen mondanivalóm.
Mint látjátok, a mai, s egyben hetedik adventi bejegyzésem témája a rengeteg olvasó által várva várt DIY (azaz do it yourself), melyben első körben néhány olcsó, egyszerű - de nagyszerű - dekorációs tippet hozok napvilágra. Eredetileg úgy terveztem, saját képeimmel szinesítem majd a posztot, azonban rá kellett döbbennem, hogy a telefonom fényképező funkciója - a hirdetésekkel ellentétben - borzalmas minőségű fotókat készít, s ezért kénytelen voltam a WeHeartIt csodáinál maradni. Remélem nem bánjátok.



Decemberi DIY

                     és szobadekorációs tippek

Papír-erdő


Amire szükséged lesz

{nyomtatópapír}
{színes papír}
{ajándék-csomagoló, műanyag szalag}
{bármiféle olló}
{folyékony ragasztó}
{cellux}

Az elkészítési folyamat

Tetszés szerint vágd méretre a nyomtatópapírt, majd formázd tölcsérré, gondosan ragaszd le a hátulját egy-két rövid cellux-darabbal, s válj meg az alján található egyenletlen daraboktól, amelyek egyenletlenné teszik. Továbbá, egy kicsivel több textúra elérése érdekében akár rojtosra is vághatod az utóbbit, ez azonban száz százalékban opcionális. Következő lépésként, döntsd el, mivel díszítenéd szívesen "fádat". Bár végül nem készült róla felvállalható kép, én összesen öt darabot készítettem, melyek közül kettőre apró színespapír-köröket ragasztgatva értem el a fent látható tűlevelő, valamint pöttyözött örökzöld hatást. Az előbbi esetében fontos, hogy a kivágott formákat szisztematikusan, lentről felfelé haladva helyezzük a tölcsérre, s hogy ne féljünk sűrűn egymásra pakolni őket, így elérve a tökéletes összahatást. A második "fán" történetesen a képpel ellentétben a piros és vörös különböző árnyalataival dolgoztam, más-más méretűre vágva a kisebb méretű köröket, majd néhányat egymástól távol, másokat egymásra helyeztem. Az utolsó három fát ünnepi girlandhoz hasonlatos módon arany, ezüst, valamint fehér szalaggal tekertem be. Első körben méretre vágtam a csomagolószalagot, amihez egy közeli hobbiboltban jutottam hozzá (mindössze egyetlen dollárért), majd a már leragasztott oldalán kezdve körbetekertem a kívánt darabbal, melyet mindig a hátoldalán rögzítettem egy-egy darab cellux-szal. A tölcsér-fák elkészítésekor ügyeltem arra, hogy különböző méretűre szeljem a nyomtatópapírt annak érdekében, hogy később szebb összhatást keltsenek az íróasztalomon elhelyezett tányéron

Amennyiben nem teljesen érthető a magyarázatom, ne habozzatok felvenni velem a kapcsolatot facebookon, emailen, avagy az ask.fm-en keresztül, s igyekszem a legjobb tudásom szerint segíteni!

Egyéb javaslataim


Tipp#1

Dekoráld szobád karácsonyi égősorokkal!
Valljuk be, a christmas light-ként ismert fények nem csak hogy kiválóan megvilágítják a sötétebb sarkokat, de tökéletes ünnepi hangulatot idéznek.

Tipp#2

Lógass fel egy - karácsonyt idéző képekkel teleaggatott madzagot!
Nem tudod, mit kezdj azzal az ominózus üres fallal? Különböző okokból minden háztartásban fellelhető egy-két gazdátlan, hosszabb madzagdarab és ruhacsipesz, amikből talán a legegyszerűbb, mégis egyik legnagyszerszűbb dekorációk fabrikálhatóak. Akassz fel egy ehhez hasonlatos zsineget egy tetszőleges helyre, majd nyomtasd ki és csipeszeld rá kedvenc, ünnepi hangulatot keltő fotóid.

Tipp#3

Gyújts gyertyát!
Karácsony tájékán rengeteg finom aromájú, mégis olcsó illatgyertyát találhatsz kedvenc hobbiboltjaidban, melyek nem csak hogy kellemesen csiklandozzák majd szaglószerveid, de gyönyörű dekorációként szolgálnak; a lágy gyertyafény vitathatatlanul az egyik legcsodálatosabb decemberi jelenség.

Tipp#4

Módosíts az ágyneműd és díszpárnáid elrendezésén!
A legtöbb hálószoba központi elemeként az ágyunk kinézete nagy mértékben befolyásolja a helyiség hangulatát, s ha hiszed, ha nem, egy apró változtatás is hatalmas különbséget tehet. Természetesen nincs szükség arra, hogy minden évszakra más-más paplanhuzattal aludjunk, elég szisztematikusan felcserélni a párnák és egyebek sorrendjét, valamint leteríteni egy puha vörös pokrócot, és a teljes szoba atmoszférája megváltozik.

Tipp#5

Tarts rendet!
Tudom, ez egy igen klisés megközelítése a dolognak, s időnként nem sok megerőltetőbb nála, azonban semmi nem idézi annyira az ünnepeket, mint egy tiszta és rendezett környezet, no meg soha nem tanácsos az utolsó pillanatra halasztani a vendégséget megelőző rendrakást.

Hasznosnak találtátok a tippeimet, dekorációs ötleteimet?

Mint mindig, ezúttal is tárt karokkal várom a megjegyzéseket, hozzáfűznivalókat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése